مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسن عطایی میرسه به محضرت سلامی

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

میرسه به محضرت سلامی
من کجا و با تو هم کلامی
خدا رحمت کنه اجدادم و تو
بهترین ارثیه ی بابا می

من به هیچ صراطی جز راه تو مستقیم نمیشم
تا علی بابای شیعه ها باشه یتیم نمیشم
راست میگن که هیچ جا خونه خود آدم نمیشه
من به جز نجف تو هیچ سرزمینی مقیم نمیشم

بهشت من علی و سر نوشت من علیه
خدا خودش میدونه تو سرشت من علیه
ابوترابیم و خاک و خشت من علیه

حیدر حیدر علی مولا

نوکریت از سرمم زیاده
میزنم حرفامو صاف و ساده
موقع خداحافظی یه عمره
میبرم اسم تو بی اراده

هر کی بی علی باشه آخرتش ردیف نمیشه
هر کی با علی باشه کسی باهاش حریف نمیشه
تو توکلت علی الله منی تا با تو باشم
توی هیچ عرصه ای از موهبتم ضعیف نمیشه

سجود من علی و هر قعود من علیه
تموم هستی و بود و نبود من علیه
تپش تپش های قلب و وجود من علیه

حیدر حیدر علی مولا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش