مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند یادش بخیر اون قدیما بابام میگفت با شور و شین

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

یادش بخیر اون قدیما بابام میگفت با شور و شین
الهی پیر شی پسرم تو روضه ی امام حسین
خدا بده به مادرم
عافیت و سلامتی
از دعاهای هر شبش
شدم یه بچه هیاتی

خدا رحمت کنه اون پیر غلامای باصفا رو
نوحه خون های قدیمی و همه علم کشارو
چایی ریزی که دم اخر عمرش اینو میگفت
آخرش دیدم جمال و روی زیبای اقا رو
من از کودکی نوکرت بوده ام
قبولم نما گرچه آلوده ام

تو این دلم یه شوریه
شبیه حال زایرات
خدا میدونه تنگه این
دلم برای کربلات

اقا توی چشای من
یه دنیا حسرت و غمه
عکسای کربلای تو
رو دیوار اتاقمه

تا یادم میاد ضریح خوشگلت دلم میگیره
کوچه پس کوچه های کرببلا یادم نمیره
نیمه های شب کنار علقمه روضه میخوندم
تا اذون صبح تو بین الحرمین تو میموندم

بگیر دستای خسته ی نوکرت
به پهلوی بشکسته مادرت
امیری حسین و نعم الامیر

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش