مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مهدی اکبری ریحانة النبی مظلومه ی علی

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ریحانة النبی مظلومه ی علی
آه از آن روز که دنیای من از پا افتاد
ردِّ پا روی پر حضرت حوراء افتاد
نفس حادثه ها را به شمارش انداخت
اتفاقی که برای من و زهرا افتاد
اتفاقی نبود خونه سوخت
اتفاقی نبود در شکست
اتفاقی نبود فاطمه رو زمین نشست
اتفاقاً دیدنش مثل گل پشت در کوبیدنش
اتفاقاً کشتنش چهل نفر رد شدن از رو تنش
ریحانة النبی مظلومه ی علی
چشم یک طایفه دنبال چنین روزی بود
کارم امروز که دیگر به تماشا افتاد
همه دیدن که زانوی علی لرزید و
تکیه گاه همه ی مردم دنیا افتاد
اتفاقی نبود محسنم بین آتش و دود پر کشید
اتفاقی نبود مرتضی نفسش برید
احتمالاً میخ در چادر رو پاره کرد شد دردسر
احتمالاً از فراق حیدرُ می کشه این اتفاق
اتفاقاً دیدنش مثل گل پشت در کوبیدنش
اتفاقاً کشتنش چهل نفر رد شدن از رو تنش
ریحانة النبی مظلومه ی علی
و در آن حین حسین اشک سراسیمه رسید
آمد انگار که کاری کند اما افتاد
مادرش دید زمین خوردن امروزش را
گریه ای کرد و به یاد غم فردایش افتاد
اتفاقی نبود خواهرش هر دو دستو گذاشت رو سرش
اتفاقی نبود خورد زمین پیش مادرش
احتمالاً کربلا هم زمین می خوره ای وای من
احتمالاً بی هوا هم زمین می خوره ای وای من
اتفاقاً دست و پا میزنه تشنه لب تو قتله گاه
اتفاقاً بی پناه خواهرش میدود از خیمه گاه
ای وای حسین من ، ای وای حسین من
ته گودال مادر افتاده

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش