مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم تا آخرین نفس نوکری می کنم برات

شب چهارم محرم 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

تا آخرین نفس نوکری میکنم برات

تا آخرین نفس جونمو میکنم فدات

گرمی روضه هات حرارت دل منه

تا آخرین نفس همیشه میمونم به پات

یا حسین ذکرمه هر دم علنی

یا حسین فراتر از هر سخنی

یا حسین شبیه عابست میگم

یا حسین حُب الحسین اَجننی

صلی الله علیک ساکن کربلا

صلی الله علیک شهید سر جدا

صلی الله علیک عزیز فاطمه

صلی الله علیک صاحب روضه ها

ثارالله ثارالله ثارالله ثارالله

متن مداحی تا آخرین نفس نوکری میکنم برات جواد مقدم

روحی لک الفداء یعنی بشم زهیر تو

روحی لک الفداء ندارم هیشکی غیر تو

آرزومه بشم میون این سینه زنی

روحی لک الفداء من عاقبت بخیر تو

یا حسین ذکر قنوت زینبه

یا حسین امام اُم وهبه

یا حسین گریه تو روضه های تو

یا حسین بالاتر از نماز شبه

یا سیدالشهداء مالک این دلی

یا سیدالشهداء رافع مشکلی

یا سیدالشهداء تو موجی از بلا

یا سیدالشهداء تویی که ساحلی

ثارالله ثارالله ثارالله ثارالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش