مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی وحید شکری ربنا لاتزع قلوبنا

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ربنا لاتزع قلوبنا
بعد اذ هدیتنا
کربلا
دعا کنید دور از ریا باشیم
که شامل رحمت خدا باشیم
دعا کنید برامون بنویسند
شبای قدر تو کربلا باشیم
انت الامیر و انا الحقیر
یا راحم الشیخ الکبیر
اگه گناه کارم
در پای گل خارم
خیلی دوست دارم
بیا دستمو بگیر
رسیده شب های توبه و استغفار
هر لحظه میخونم تو سحر و افطار
سبحانک یا لا اله الا انت
الغوث خلصنا من النار
العفو به حق حیدر کرار

به فکر این قلب سیاهم باش
خط امانی به گناهم باش
همه ردم کردن خدای من
یه بی پناه تو پناه من
میدونم بدم ولی اومدم
ایها الکریم به تو رو زدم
حرفامون گفته همیشه میدونی
با بغض پنهونی
میگم نکنی ردم
یا من هو القهار
یا من هو الستار
ارحم لیا الله
یا ناصر الابرار
سبحانک یا لا اله الا انت
الغوث خلصنا من النار
العفو به حق حیدر کرار
ربنا لاتزع قلوبنا
بعد اذ هدیتنا کربلا

تو این شبایی که پر احساسم
فقیرم و کریم میشناسم
ماه رمضان مهمون خدا و محرم مهمون عباسم
تو این شبایی که پر احساسم
ای حضرت مشکل گشا
ای ناصر دین خدا
تشنه ی دیدار آب فرات عباس
باب نجات عباس
شیر دشت کربلا
ای ماه آل الله
همپای ثارالله
یا کاشف الکرب
سقای ثارالله
افتادی از پا تو
در پای ثارالله
عباس کس و کار زینب

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش