مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم الهی که من بوی تورو بدم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

الهی که من بوی تورو بدم
ملک وقتی که بوم می کنه علی
چه سریه تو اسم تو که منو
از این رو به اون روم می کنه علی
تو ذکر وداع منو
تو حسن خطام منی
جایی ندارم که برم
آقا تو امام منی
جای خودم جای همه گذشته ها
من به نیابتم میگم جانم علی
یادت نره من رو شب اول قبر
واسه قیامتم میگم جانم علی
جانم علی جانم علی

نمی خوام چیزایی که تو زندگیم
منو تو از از تو محروم می کنه علی
چه سریه تو اسمتو که منو
از این رو به اون روم می کنه علی
بر شام سیاه دلم
می تابی و ماه منی
من بی کس و کسم
تنها تو پناه منی
یه روز میام میبینم اون جمال تو
وقت زیارتم میگم جانم علی
یادت نره من رو شب اول قبر
واسه قیامتم میگم
جانم علی جانم علی

خدا هم اهالی بهشتی شو
با حب تو معلوم می کنه علی
چه سریه تو اسم تو که منو
از این رو به اون رو می کنه علی
تو مالک جان منی
آقا و امیر منی
یک عمر خدا میدونه
عشق بی نظیر منی
تو ذکر وداع منو
تو حسن خطام منی
جایی ندارم که برم
آقا تو امام منی

یه عمر که اسمت اقا رو لبمه
خوش به سعادتم جانم علی
یادت نره من رو شب اول قبر
واسه قیامتم میگم جانم علی
جانم علی جانم علی

نمی خوام چیزایی که تو زندگیم
منو از تو محروم می کنه علی
خدا هم اهلی بهشت شو
با حب تو معلوم می کنه علی
الهی که من بوی تورو بدم
ملک وقتی که بوم می کنه علی
چه سریه تو اسم تو که منو
از این رو به اون روم می کنه علی

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش