مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم از در این خونه جدا شم

شب اول فاطمیه اول 1396
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

از در این خونه جدا شم
الهی که زنده نباشم
با یه نگاه دل منو برد
خراب این طرز نگاشم
دارم میشم آماده آقا
بیام حرم پیاده آقا
همین که بین زائراتم
از سرمم زیاده آقا

می میرم برات می میرم برات
آبروم میره اگه نیام به کربلات
قربون چشات زندگیم فدات
اسم منو هم بزار تو لیست زائرات
کشتی نجات فخر کائنات
آرزوم اینه که جون بدم پایین پات

بارونه بارونه بارونه
لیلا هم با اسمت مجنونه
می خوام قربونیه راهت شم
پای حرفم هستم مردونه

ثارالله ثارالله ثارالله

خرابتم من خاک پاتم
گریه کنه تو روضه هاتم
تو واسه نوکرت دعا کن
که خیلی محتاج دعاتم
سر به سرم می زاره دنیا
خیلی دلم غم داره آقا
حالا به تو پناه آوردم
نزار بشم آواره آقا

سلطان کرم خیلی نوکرم
کی میشه دعوتم کنی با مادرم
دور صحن تو من کبوترم
اعتنایی کن به ناله های جگرم
ابر بارونه چشمای ترم
وقت مُردنم آقا بیا بالا سرم

بارونه بارونه بارونه
بازم اشکای دونه دونه
پای روضه آروم می گیرم
اربابم حالم رو می دونه

ثارالله ثارالله ثارالله

حرف حرم شده دوباره
منم همون که بی قراره
کاشکی یکی بره برا من
تربت کربلا بیاره
دلخوشی یعنی توی روضه
اشک چشام برات می ریزه
روز قیامت پیش زهرا
گریه کنت خیلی عزیزه

گریه واسه تو داره برکات
جای هر گناه نوشتی واسم حسنات
از ته دلم می زنم صدات
اربعین ایشالا باز میام به کربلات
عالی درجات ای آب حیات
بچه های ما همه فدای بچه هات

نگاه کن آقا زیر پاتو
داری هوای نوکرهاتو
هیشکی به جز تو توی قلبم
آقاجون نمی گیره جاتو

ثارالله ثارالله ثارالله

افتاده زهرا کنج خونه
گلایه داره از زمونه
جونشو نذر علی کرد و
بازم براش دل نگرونه
وصیتاشو به علی گفت
گفته حسین تشنه نمونه
این روزا خیلی برا زینب
روضه کربلا می خونه

لاله گون بدن پاشو جون من
باز حرومیا به سمت خیمه اومدن
بی قرارتم شاه بی کفن
رحمی ندارن حتی به کهنه پیرهن
شمر و حرمله سمتم اومدن
پیش چشم مادرت رقیه رو زدن

ای زینت دوش پیغمبر
بازم آتیش و دود و معجر
وقتی که سرت رو بریدن
زینب ناله می زد وای مادر

وای مادر وای مادر وای مادر

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش