مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم بازم دلم گرفته هواییتم به والله

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

بازم دلم گرفته هواییتم به والله
ذکر لبم همینه
عین بقیة الله
وقتی قنوت میگیری
کنار قبر زهرا
برا منم دعا کن
عین بقیة الله

این روزا دیگه روزگار خوش سابق نیست
می بینم دیگه هیچکسی با کسی صادق نیست
آقاجان کاش میشد برگردی
با داغت چشمامو تر کردی
العجل العجل
ادرکنی ادرکنی

نگاه تو برنداری
تلف میشم به قرآن
دلم گرفته واست
بگو کجایی الان
نگاه تو ازم برنداری
ذخیره ی الهی
امام الانس و الجان
بدم ولی به حالم نظر کن حتی الامکان
میدونی ازت دورم ناخوش احوالم
میدونم نشد باب میل شما اعمالم
شرمندم چشماتو تر کردم
دور از تو روزامو سر کردم
العجل العجل
ادرکنی ادرکنی

به شوق دیدن تو
چشام همیشه دریاست
هرجا قدم بذاری
بهشت من همونجاست
تو حرم اباالفضل
عطر تو کردم احساس
کجا پیت بگردم دور ضریح عباس
عمریه به این سینه زنها عنایت داری
میدونم تو روضه هامون قدم میذاری
اما از چشم من پنهونی
دلتنگ دیدارم میدونی
خیلی طولانی شد این دوری
من دارم ممیمیرم از دوری

این روزا دیگه روزگار خوش سابق نیست
می بینم دیگه هیچکسی با کسی صادق نیست
آقاجان کاش میشد برگردی
با داغت چشمامو تر کردی
العجل العجل
ادرکنی ادرکنی

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش