مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم واسع العطایا رازق البرایا

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

واسع العطایا رازق البرایا
با من از محبت می کنی مدارا
می شنوی صدامو ناله و دعامو
تو میدی جواب اشک و گریه هامو
ناله ی من دیگه بی اثر شده
خودم میدونم واسه عمر رفته فاتحه میخونم
بیا حق بنده های خوب خودت
بده باز امونم
یا اله العالمین یا رجاء المذنبین
ذکر استغفار یا امیر المومنین

عبد رو سیاهم
باز بده پناهم
ممنونم از اینکه هستی تکیه گاهم
جرم من عظیم
حال من وخیم
ترسم از عذاب سختی جحیم
عذر منو تو رو
حق فاطمه
بازم بپذیر
دست خالیه منم بازم تو بگیر
میدونم گناه من زیاد ولی
نگو شد دیگه دیر
یا محبل محسنین
ذکر استغفار یا امیر المومنین

خیلی بی قرارم
تلخ روزگارم
غصه تو دلم نیست
تا حسین را دارم
شاه بی نظیری
بهترین امیری
مطمئنم آقا
دستمو میگیری
یار منی اقایی این تویی که شهریار منی
شما دلخوشیه
روزگار منی
تو سختی عذاب و وحشت قبر
تو کنار منی
شور و احساسم حسین
رحمت خاصم حسین
دنیا عقباتو فقط
میمونی واسم حسین
یاحسین یاحسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش