مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم با مستی و با شور و شین

گلچین محرم 1385
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

با مستی و با شور و شین

با ذکر شاه عالمین

هر جا میرم جار میزنم

به من میگن سگ حسین

عشقم حسینه آقام حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

عبد حسینم کلب حسینم

ساجد روی مه حسینم

حسین حسین یاحسین

اگه میخوای اذن دخول

باید بری به علقمه

کنار اون صحن و سرا

با زنجیر و با یک قمه

ساغر به دستم ساغر به دستم

سرمست مستم حسین پرستم

باور نداری باور نداری

در کعبه ی دل بت خانه دارم

از دولت عشق از دولت عشق

دلی خراب و ویرونه دارم

حسین حسین یاحسین

حک میکنم رو قلاده ام

کلب ابالفضل علی

دیوونه ی عاشقی شم

تو عشق بین المللی

صحن و سرا و حرمش

ز جنت خدا سره

ضریح شش گوشه ی اون

دل ز دو عالم میبره

عبد حسینم کلب حسینم

ساجد روی مه حسینم

امشب خرابم امشب خرابم

در سر هوای میخانه دارم

حسین حسین یاحسین

کروکی کرب و بلا

سرراسته والله به حسین

وقتی تو هیئت میشینی

زود میری بین الحرمین

عشقم حسینه ماهم حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

حسین حسین یاحسین

لیلای من دل مست تو

ای قلب من پابست تو

فخرم اینه به عالمین

قلاده ام تو دست تو

عشقم حسینه کارم حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

عبد حسینم کلب حسینم

ساجد روی مه حسینم

حسین حسین یاحسین

آرزوی قلب منه

یه روز تو بین الحرمین

قلاده گردنم کنم

بگم شدم سگ حسین

عشقم حسینه ماهم حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

مست شرابم امشب خرابم

خونه خرابم نقش برآبم

-----

همش تو گوشم میخونن

وصف بهشت و حور و یار

بهشت من تویی حسین

جنتو من میخوام چیکار

عبد حسینم کلب حسینم

ساجد روی مه حسینم

عشقم حسینه ماهم حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

مست شرابم امشب خرابم

خونه خرابم نقش بر آبم

امشب خرابم امشب خرابم

در سر هوای میخانه دارم

غصه ی کربلات آقا

یه عالمو دیوونه کرد

رو فرق عاشقات حسین

یه خنجرو نشونه کرد

عشقم حسینه ماهم حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

عبد حسینم کلب حسینم

ساجد روی ماه حسینم

رومو زمین نذار بذار

پاتو روی دیده ی ما

اگه واست زحمتی نیست

یه شب بیا روضه ی ما

ساغر به دستم ساغر به دستم

سر مست مستم حسین پرستم

باور نداری باور نداری

در کعبه ی دل بت خانه دارم

از دولت عشق از دولت عشق

دلی خراب و دیوونه دارم

حسین حسین یاحسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش