مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند ای یارم ابوالفضل سالارم ابوالفضل

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای یارم ابوالفضل سالارم ابوالفضل
از بدخواه تو بی زارم ابالفضل
با تو کامل ایمانم
من مست نگاه حضرت قمرم
من محو شکوه قامت قمرم
تو مثل حیدری بین معرکه ها
من در عجب این هیبت قمرم
یا عباس

قمر می نابم
یا قمر تب  و تابم
یا قمر تو اربابم
یا ابوفاضل
یا قمر جهانداری
یا قمر تو سرداری
یا قمر تو اربابمی
یا قمر علمداری
یا عباس سیدی

ای جان حسین
عشق عالمین
هستی نور عین
میزانی حسن
همچون رحمت باران حسین
من عبد غلام حضرت حسنم
من محو جلال و حشمت حسنم
من هر چی دارم تو این جهان به خدا
مدیون مرام و رحمت حسنم
یا حسن

اسم تو روی خاکم
من خاک کف پاتم
به عشق تو مستم
عشق تو همه هستم
دل به حب بستم
یا حسن مدد

با نام حسن دل آماده شد
هر کی قاسمی شد آزاده شد
قاسم باورم قاسم یاورم
تو راه حسین قاسم رهبرم
شاگرد اباالفضل
ساقی عسل
تو عشق و مروت
بهترین غزل
از رخت شده گیج ضرب حسنی
شیر نر میدون حسن جمل
با نام حسن دل آماده شد
هر کی قاسمی شد
آزاده شد
قاسم باورم
قاسم یاورم
تو راه حسین قاسم رهبرم

نگار من قاسم
همچنان قاسم
عشق سینه زن قاسم
دشمن تو قاسم
یا شهزاده
رزم تو کولاک
دشمن تو نا پاک

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش