مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند دیوانه ی نامت منم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دیوانه ی نامت منم

صیدم پی دامت منم

هستی عزیز حضرت حق

پس عبد و غلامت منم

تو صاحبی به خلد برین

دستت ستون عرش و زمین

تمثال حق شمایل تو

رب الکرم و نور مبین

می برم نام حسن نور شوم از مهنم

معتقد هستم و گویم همه جا این سخنم

بار ها گفته ام و بار دیگر می گویم

من حسینی شده ی دست امام حسنم

شرابم رخ دلجویت حسن جان مولا

مستم از نرگس جادویت حسن جان مولا

قبله ام تره ی گیسویت حسن جان مولا

حسن مولا مولا حسن مولا

مغمور نگاهت منم

مست رخ ماهت منم

هستم سگی به محضر عشق

در شوق وصالت منم

ای شاه جنگ و فن بیان

محور تویی به کون و مکان

دل سجده می کند به شما

سید و فخر اهل جنان

از می لعل لبت باده ی اطهر بزنم

حک نمایم به خدا نام تو را بر کفنم

لطف تو شامل حالم شده و می گویم

انس و جن و ملک نوکرت حسن جان مولا

طاق عرش برین منبرت حسن جان مولا

شد خدای احد زائرت حسن جان مولا

حسن مولا مولا حسن مولا (3)

سر حلقه ی مستان تویی

هم معنی رحمان تویی

لطفی نما به عبد خودت

چون حاتم دوران تویی

شور دل شیدا تویی

بی مثل و یکتا تویی

در موقع هر معجزه

ذکر لب موسی تویی

گر چه تبعید شوم من ز دیار و وطنم

در ره عشق تو از کف برود جان و تنم

کوریه عامل بر جنگ جمل میگویم

من حسینی شده ی دست امام حسنم

خاک تربت تو شد دوا حسن جان مولا

نام تو شرف انبیا حسن جان مولا

صاحب کرم و کبریا حسن جان مولا

حسن مولا مولا حسن مولا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش