مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمد حسین حدادیان هر چی خیره توی زندگی

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

هر چی خیره توی زندگی
از اقای عالم میرسه
حس خوب یعنی اینکه
دستم به محرم میرسه
اگه دستم به محرم برسه
شب سوم قیامت میکنم
توی تقدیر من امشب بنویس
اربعین تو رو زیارت میکنم
سایه ات بمونه شاه کرم به سرم
ای مهربون تر از مادر و پدرم
حسین اربابم

امشب با دعای مادرت
روزی یه سالم میرسه
امسالم اگه زینب بخواد
دستم به محرم میرسه
اگه دستم به محرم برسه
روز تاسوعا تو روضه ات میمیرم
همه حاجت مو از دستای با کفایت اباالفضل میگیرم
ای ماه اسمون من ای قمرم
ای مهربون تر از مادر و پدرم
حسین اربابم

رزق اشک چشم من از چشمای ملیحت میرسه
با امضای سلطان اخرش
دستم به ضریحت میرسه
اگه به دستم به ضریحت برسه
ضریحت بوسه بارون میکنم
دوری بسه منو ببرم به حرم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش