مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند اینجا سنگ مزار خاک

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

اینجا سنگ مزار خاک
تا چشم کار میکنه درد
تو خیلی ساله که خون
کی میمیره خاک غم سنگ
بقیع تو رویای دیدم
که آباد شدی
بقیع دیدم که صاحب گوهرشاد شدی
بقیع دیدم که کلی زائر تو حرم
بقیع چه فکرا دارم برات تو سرم
میترسم عمر من سر بیاد
نشه تعبیر بشه این رویا
من از خدا برای امام حسن گنبد طلا میخوام
میترسم عاقبت قبر مادرم رو نبینه این چشمام
چی میشه ببینم که زائر قبر مادرم زهرا

دور نیست اون روزی که حرم میسازیم برات
دور نیست بقیع پر شه زائرات
دور نیست اون روزی که بپیچه صدای اشهد ان علی ولی الله
چقدر بهم این دو کلمه میاد حسن حرم
مینویسم امضا می کنم یه روز میام زیارتت
مینویسم امضا می کنم تموم میشه این غربتت

میترسم عمر من سر بیاد
نشه تعبیر بشه این رویا
من از خدا برای امام حسن گنبد طلا میخوام
میترسم عاقبت قبر مادرم رو نبینه این چشمام
چی میشه ببینم که زائر قبر مادرم زهرا
امون از این غریبی
امون از عمر کوتاه
وارث خون زهرا
یه روز میرسه از راه
چرا حتی یه سایبون نداری بقیع
چرا حتی یه زائرم نداری توی این شبا
یه روز اینجا پر از عاشق دلداده میشه
یه روز اینجا میشه شبیه مشهد الرضا
یه روز میاد که صحن امام حسن سفره ی کرم بازه
یه روز اقامون میون صحنت تو روضه میندازه
یه حسی میگه نزدیک روزی که گل زهرا
برای بقیع یه صحن یه گنبد
بارگاهی میسازه
مون از این غریبی
امون از عمر کوتاه
وارث خون زهرا
یه روز میرسه از راه
العجل یا بقیعة الله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش