مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند درگیر روضه های زینبم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

درگیر روضه های زینبم
از عشق بی بی در تاب و تبم
من مست هر روز و شبم
کاری با عاقل ها ندارم
دیونه ام من
کفتر جلد بومی این آشیونه ام من
من که گدا و منسبم فقط گدایی
یه کربلا بهم بده که بی زبونم
بی بی جان یا زینب

دست من به دست ساقی هست ز هست ساقی
میخونه صاحبش رباب و جام و می مست ساقی
یه دائم الخمرم و تو میخونه میشینم
خودم دیوونه ام همه را دیوونه می بینم
به من میخندن چرا مجنون شیش ماهم
من اعتقادم اینه که بی دینم
شاه من علی اصغر

حرف من اینه از روز ازل
یا قاسم احلام من عسل
عشق تو زده بازم به سرم
حی علی قاسم خیر العمل
من یه سگ قلاده دست نجمه خاتونم
این افتخارمه که جزو قاسم میمونم
ایشالله فردا همگی تو جنت القاسم
دورهمیم منم براتون میخونم

جنونم دیدنی دینم ینبی
عمریه مذهب من قاسم
قاسم قاسم عشق صاحب الزمان
قاسم قاسم قبله زیبا
قاسم قاسم ای ماه اسمون
شه و دلربا
دورت بگردم قاسم قاسم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش