مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند ما روز ازل دل به کریمان بستیم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ما روز ازل دل به کریمان بستیم

با عشیره ی جزامیان همدستیم

از اصل و نصب نگو که مستیم همه

ما اهل دیار قاسمستان هستیم

نور تاریکی ام حسن

سود شریکی ام حسن

تموم افتخار من اینه که

دویست و یکی ام حسن

دلبر دلبرا

محجبین مه لقا

یل یل جمل پسر مجتبی

رزمت طوفان شکن

فقط قدم بزن

ذکر پشت سرت

یا حسن یا حسن

دل بسته ی پرچم حسن جانیم ما

در روضه نه نوکر تو دربانیم ما

دل بسته ی پرچم حسن جانیم ما

امروز اگر حسن حسن می گوییم

تایید شده ی شاه خراسانیم ما

سرم فدا سرت رضا

غلام خواهرت رضا

معرفی کنم خودم رو به تو

منم کبوترت رضا

طلایه دارمی

دارو ندارمی

خدا رو شکر آقا تو کس و کارمی

خورشید کشورم

سایه رو سرم

یا حضرت رضا

نوکرم نوکرم

یا رضا جانم یا رضا جانم

در ضل عنایات خود سلطانیم

در اوج شلوغی جهان تنهاییم

هر کس به مدال سینه اش می نازد

ما جمله سگان حضرت زهراییم

جنون زده شدم حسین

یه دیوونه شدم حسین

برا جهانی غیر تو آقاجون

آدم بده شدم حسین

مستی نابمو

عشقت گناهمو

تویی پناهمو

تو تکیه گاهمو

ازم نگیر که من

بی تو نمی تونم

بدون روضه هات

دیوونم دیوونم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش