مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم دوباره چشامو دریا کردم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دوباره چشامو دریا کردم با گناه خودم رو رسوا کردم
تو امید اول و آخرمی
من رو تو خیلی حساب باز کردم
اگه از تو دور بشم میمیرم
توی روضه هات بزن زنجیرم
کارمو خودت درست کن اقا
به خودت قسم که بدجور گیرم
گیره تو کارم
ای بهترین یارم
هر چی تو زندگیم من از دعات دارم
مشتاق دیدارم
خیلی دوست دارم
کاش توی کربلات بگم
خوابم یا بیدارم
حسرت من زیارت
دعا به زیر قبه ته
بردن اسمت یاحسین عبادته
کربلات یه نعمته
تربت تو غنیمت
شفا تو خاک کربلات روایت
جانم حسین جانم حسین

یه نگاه کن به دل آشوبم
من به نوکری تو منصوبم
بیا و سرم ضرر کن اقا
میدونم که جنس نامرغوبم
دنیا کابوسامو تعبیر میکنه
حال نوکرت رو دلگیر میکنه
تاوان کدوم بدی دلتنگی
دوری از یار آدمو پیر میکنه
عمری سربارم به تو بدهکارم
شرمنده ام اربابم از این ادا و اطفارم
ببین گرفتارم
مشکلم حل کن خودت آقاجون این بارم
دلم عجیب تنگ برات
جوونیم هم بشه فدات
الهی من قربون اون صحن و سرات
قربون اون کبوترات
اون خادمای با صفات
لک زده اون کربلات
جانم حسین جانم حسین

ببین از غمت دارم می بارم
من از این دوری اقا بی زارم
خوبا که خوبن
منو یادت نره
به خدا من بد دل دارم
ببین از غمت دارم می بارم
من از این دوری آقا بیزارم
خوبا که خوبن منو یادت نره
به خدا من بدم دل دارم
برا تو نکردم آخر کاری
اگه راهم ندی بازم حق داری
حالمو ببین خرابه ارباب
خسته از دوری اجباری
اگه راهم ندی بازم حق داری
حالمو ببین خرابه ارباب
خسته ام از دوری اجباری
نگات اسیرم کرد
دعات امیرم کرد
سفید شده اقا موهام
زندگی سیرم کرد
بهونه گیرم کرد
درگیر دنیا شدم
دنیا حقیرم کرد
پیچیده اینجا بوی سیب
یه حس زیبا و عجیب
میخوام دوباره فدات بشم
به قلب عاشقا طبیب

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش