مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی وحید شکری دنیام حسین عقبام حسین

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

دنیام حسین عقبام حسین
ای بهترین ذکر رو لبهام حسین
آقام حسین مولام حسین
شفی امروز منو فردام حسین
خودت میدونی غیر تو
ندارم اقا هیچکسی
خودم میدونم اینو خوب
به داد من تو میرسی
الهی که همیشه سایت بمون رو سرم
میون روضه کردی اقا منو تو محترم
لطفی که کردی تو به من
نکرده مادرم
جان سنه قربان حسین
دردی و درمان حسین

جانان حسین سلطان حسین
همش میخونه مادرم
ای جان حسین
مهتاب حسین
نایاب حسین
ما همه بنده ایم و تو ارباب حسین
به غیر خونه شما
هیچ جایی زانو نزنم
خودت هوامو داشته باش
جای دیگه رو نزنم
به غیر خونه شما
هیچ جایی زانو نزنم
خودت هوامو داشته باش
جای دیگه رو نزنم
تموم دلخوشیم پرچم هیئت
تموم ابروی من دست رقیه ته
رفیق شدم با تو حسین
ته رفاقته
جان سنه قربان حسین
دردی و درمان حسین

اقام حسن دلخوام حسن
هستی عزیز حضرت زهرا حسن
محشر حسن دلبر حسن
فدای نام غریب مادر حسن
قشنگ ترین ترانه رو لبام میاد حسن
غمی ندارم به خدا
وقتی باهامی  یا حسن
همه ی هم و غم
فکر و زندگیم حسن
لذت خوب این شبای نوکریم حسن
دم بگیریم با مادرش جان حسن
جان سنه قربان حسین
دردی و درمان حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش