مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی امیر برومند رزم ابروی قاسم روی قاسم قاتل من

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

رزم ابروی قاسم

روی قاسم قاتل من

آخ برم قاتلمو

نخل گیسوی تو در توی قاسم قال من

آخ برم قالتمو

دم به دم دم همه دم قاتلم مژگان چوخه

آخر برم قاتلمو

حجله بر کوی پر از هوی قاسم قاتل من

آخ برم قاتلمو

من با عشقت شیدا می شم

آروم آروم آقا میشم

نم نم غرقت می شم

تو با بی من فنا میشم

قل هو الله الله الله بر چهره ی زیبایت

قل هو الله الله الله بر جلوه ی لب هایت

قل هو الله الله الله بر زلف شریفایت

یا قاسم مددی (3)

جام شراب نایاب قاسم

شده قاتل من

آخر برم قاتلمو

بعد مستی می خانه ی قاسم شده قاتل من

آخر برم قاتلمو

زنجیر نور خمره ی می قاتل من

آخ برم قاتلمو

عاشق کش قاسم شده قاتل من

آخر برم قاتلمو

بعد مستی می خانه ی قاسم شده قاتل من

آخر برم قاتلمو

مستی با می این عشقمه

قاسم ساقی این رزقمه

می خونه با من مانوسه

می تا گلو این حقمه

ماشاء الله الله الله بر شراب گیرایت

ماشاء الله الله الله بر سلسله سب هایت

ماشاء الله الله الله بر مهر دو دستانت

ماشاء الله الله الله بر سحر نفس هایت

یا قاسم مددی

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش