مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی مهدی رعنایی کاش آقا همش محرم باشه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

کاش آقا همش محرم باشه در خونه مون یه پرچم باشه

نوکری قشنگه روزهایی که زندگی ام با روضه توام باشه

وقتی از نگاه ات پر می شم دیگه خالی از تکبر می شم

همه عمرم رو اگه بد بودم روز آخر هم شده حر می شم

از خودم یه دنیا دل خور می شم حر می شم سنگ بی قیمت ام رو در می شم

حر می شم توی ذهن تو تصور می شم حر می شم تو چی می پسندی اون طور می شم

نگاه کن زمین خوردم پناه به تو آوردم

از همون بچگی ذاکر بودم به خدا خدا رو شاکر بودم

خوشه به حال پیر غلام ات می گفت کاش حبیب ابن مظاهر بودم

کاش آقا یه ذره خالص بودم چایی ریز دم مجلس بودم

زیر تیغ عشق می رقصیدم اگه یک دقیقه عابص بودم

ای جونم همیشه حب الحسین می خونم ای جونم مست بین الحرمین می مونم

ای جونم که تو لیلایی و مجنون ام ای جونم به نگاه کرم ات مدیون ام

نگاه کن زمین خوردم پناه به تو آوردم

شب هایی که روضه لازم می شم در خونه تون مزاحم می شم

آسمون ابری رو می شکافم محو ماه بنی هاشم می شم

علی اکبر شدن رو دوست دارم قاسم بن الحسن رو دوست دارم

سفره تون هر چی وسیع تر بهتر، این همه سینه زن  رو دوست دارم

دوست دارم که بگن دوست دارم ای یارم، ای یارم مگه میشه دست از تو بردارم

دوست دارم لحظه هایی که دارن می بارن، می بارن سر به روی ضریح ات میزارم

نگاه کن زمین خوردم پناه به تو آوردم

کاش آقا من هم غلام ات بودم مثل خوب هات پا رکاب ات بودم

کاش مثل گذشته هاشم بودم کاش همون نوکر سابق بودم

می رم آقا می رم خوش باشی ، می رم با زائر ها تنها باشی

میرم حتی نمی گم نوکرت ام اما این رو بدون خمارت ام

نوش جون ام که برات دلتنگ ام نگران من نباش

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش