مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم تابو تبم نمی افته اسمت از روی لبم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

تابو تبم نمی افته اسمت از روی لبم

شدی لالایی هر روز و شبم

کار و کسم ، بی تو انگاری میون قفسم

نخونم از تو میگیره نفسم

سایت رو آقا از روی سر گدا نگیر

تو روضت داده مادرم منو با گریه شیر

از روز اول کرده ای تو قلب من رو تسخیر

تا تو کنارمی من از همه بریدم

من از همه بریدم و به تو رسیدم

یا مولا ، یا اباعبدالله

یار دلم ، تویی همیشه هوادار دلم

به تو یک عمره بدهکاره دلم

تاج سرم ، به غلامی تو من مفتخرم

بده سمت حرمت بال و پرم

آی مردم اینجا درد عاشقا دوا میشه

زیر این پرچم حاجت همه روا میشه

میمونم آقا پای این علم برا همیشه

من تا نفس دارم از عشق تو میخونم

من تورو میخوام و میخوام با تو بمونم

یا مولا ، یا اباعبدالله

بنت الحسین ، یا رقیه نوه ی شیر حنین

میبری مارو تو بین الحرمین

جان حسین ، غزل غربت دیوان حسین

مثل مهتابی تو چشمان حسین

رقیه بی بی دست ما دخیل پرچمت

تنهای تنهاست هر کسی نکرده باورت

دنیا و عقبا یا رقیه هست در اختیارت

تا تورو دارمت دیگه غمی ندارم

تا تو کنارمی ردیفه کار و بارم

یا مولا ، یا اباعبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش