مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم میرسن از راه روی لبها آه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

میرسن از راه روی لبها آه

پُره دلشوره شدن آل الله

تو سینشه یه دردی که انتها نداره

تو این مسیر یه دونه درد آشنا نداره

غمش شده بی حساب

جدایی واسه زینبش دشواره

همینجا میشه خواهرش آواره

تموم هستیشو میده یکباره وای من

حسین من ، حسین عزیز مادر

چه هراسونه ، خیلی حیرونه

داره بی بی جان روضه میخونه

عزیز من خدا نیاره ازت جدا شَم

اینو میخوام کنار تو هر جا هستی باشم

داداش دلم میشکنه

عزیز مادرم اباعبدلله

یه غربت عجیبی داره اینجا

نگو که میری و میمونم تنها وای من

حسین من ، حسین عزیز مادر

غصه بسیاره ، آخر کاره

تو همین صحرا میشم آواره

جلو چشام سرت رو میبُره شمر کافر

برادرم برات بمیرم غریب مادر

سرت میره روی نِی

ببین که قلب من پُره تشویشه

حرم بدون تو پُره آتیشه

رو پیکر تو نیزه ها جا میشه وای من

حسین من ، حسین عزیز مادر

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش