مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم شاهنشاه ای عالی و اعلا یا علی

شب ۱۹ رمضان ۹۸

امام صادق می فرمایند: مقدّرات در شب نوزدهم تعيين در شب بيست و يكم تاييد و در شب بيست و سومماه رمضان امضا مى‌‏شود.الكافى : ج ۴ ، ص ۱۵۹

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

شاهنشاه ای عالی و اعلا یا علی
ای ذکر روی لب زهرا یا علی
ای تنها جانشین بر حق نبی
حق حق حق  لا امیری اِلا یا علی
جانم حیدر کرار
بر لب دارم این شعار
لافتی اِلا علی لا سیف اِلا ذوالفقار
بی همتا ، بی بدل ، حضرت شاه علی
خاک نعلین تو هستم والله علی
چون میثم بر سر دارت دم میزنم
اَشهدُ اَنک ولی الله یا علی
یا حیدر مدد علی یا حیدر مدد
از عشقت ای امیر و سلطان نجف
مجنونم اسیرم و حیران نجف
به به از گنبد طلای حرمت
جانم به عظمت ایوان نجف
مرکز ثقل زمین
اسم تو شور آفرین
باز خمار نجفم یا امیرالمومنین
خواهم من جرعه ای از آن چای نجف
از طعم بی نظیر خرمای نجف
خواهم تا رو به ایوان تو یا علی
جان قربانت کنم ای مولای نجف
یا حیدر مدد علی یا حیدر مدد

متن شاهنشاه ای عالی و اعلا یا علی جواد مقدم


ای سرور شور و دم جانانه ی من
یا حیدر تب دل دیوانه ی من
ای ساقی یا اباالحسن حضرت عشق
ای مقصود از کعبه و بت خانه ی من
دل به عشق تو راغب
مِی نوشیدن را طالب
با ذکر نادِ علیً مظهر العجایب
ای ذکر ناب تو گیراتر از شراب
دائم الخمرم از این نوع باده ی ناب
برتر از کعبه هم محراب روی توست
قبله ی ام طاق دو ابرویت بوتراب
یا حیدر مدد علی یا حیدر مدد

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش