مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی نمیره از یادم که شد سرت جنجال

شب 22 ماه رمضان 98
هیئت روضة العباس علیه السلام
مداحی شور جدید

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

نمیره از یادم که شد سرت جنجال
سنان چه بد می زد وای من از گودال
تو قتلگاه دیدم شد بدنت پایمال
تنت را له کردن وای من از گودال
وای حسینم وای غریب حسینم وای نور دو عینم وای

متن مداحی نمیره از یادم که شد سرت جنجال حسین سیب سرخی

پیکر مجروحت افتاده بود بی حال
همه می خندیدن وای من از گودال
تنت رو برگردوندن ضربش مال و مال می زد جلوی چشمات
سرو برید آخر همه شدن خوشحال
هزار دفعه مُردم وای من از گودال
تا ذوالجناح اومد با زین خونین
به زیر لب گفتم وای من از گودال
تو خیمه ها از ترس می لرزیدم
سایه تو کم شد وای من از گودال
بعد تو شد غارت گوشواره و خلخال
سرت تو رو هم بردن وای من از گودال
تو رفتی کم شد از سر من اقبال
دلم را خون کردن وای من از گودال

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش