مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی مادر تو دل من یه دنیا غم

شهادت امام صادق 95
هیئت خادم الرضا (علیه السلام)
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

مادر تو دل من یه دنیا غم
مادر ذکر لبامِ یا فاطمه
مادر روضه ما شبیه همِ مادر

ارث از مادرم بردم تو کوچه زمین خوردم
قلبم مثل خونم سوخت روزی صد دفعه مُردم

مدینه شهر پیمبر
مزار مخفی مادر خدانگهدار

مادر غربت من شده بی حساب
مادر ناله من شده بی جواب
مادر دست منو رد یک طناب مادر

رفتم نیمه های شب در کوچه پِیِ مرکب
گریه کردم گفتم ای وای از دل زینب

یه روز خوش هم ندیدم
تو کوچه ها می دویدم نفس بریدم

مدینه شهرِ پیمبر
مزار مخفی مادر خدانگهدار

متن مداحی مادر تو دل من یه دنیا غم حسین سیب سرخی

مادر غصه شده فقط قسمتم
مادر مجلسِ دشمن و غربتم
مادر خیلی شکسته شد حرمتم مادر

اشکام اشک غم بوده شمشیر رو سرم بوده
اما دیگه کی خنجر روی حنجرم بوده

ولی امان از عاشورا
سر بریده بر نی ها عزیز زهرا
حسین حسین

شد زمانِ غروب اذان گفتند
همه رفتند شمر ول کن نیست

ای حسین

زمین خوردی و یک حرم رفت غارت
حرم رفت غارت سرم رفت غارت

خدایا کمک معجرم رفت غارت
چنان ضربه زد زیورم رفت غارت

شده چشمم از ضربه ها تیر و تار

تو را زدن نگفتم که خواهری سخت است
مرا زدن تو گفتی برادری سخت است
چگونه خصم سرت را شکست من دیدم
بروی سینه پاکت نشست من دیدم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش