مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم سلام بر لب تشنه ی حسین

شب ۲۲ رمضان ۱۳۹۵
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

سلام بر لب تشنه ی حسین زمزمه ی قبل نوشیدن آبه
غروبا که تقریباً دم اذونه فقط دلم پِی اصغر ربابه
حالم خرابه حالم خرابه حالم خرابه
با زبون روزه بین سوز روضه
قَسَمِت میدم به مادرت ولم نکن
آقاجون میترسم تورو از دست بدم
تورو جون زینبت ولم نکن
تو که بهترینی شاهدی میبینی
که برا عزیزام هم اینطوری من گریه نکردم
به جون رقیه تا که جون دارم من
تا دم مرگم آقا دور شما میگردم
عشق حسینه من به دنیا اومدم نوکر اربابم باشم

متن مداحی سلام بر لب تشنه ی حسین جواد مقدم

الهی من به فدای تو بشم که اسم تو ذکر ماه رمضونه
یه کاری کن که دارم دیوونه میشم دوباره این دلم انگار نگرونه
باز نگرونه باز نگرونه باز نگرونه
غم به جونم اومد که خزونم اومد
تا جوون مرگ نشدم حرم بده
صبر من سر اومد باز کبوتر اومد
سمت بین الحرمین پَرم بده
بسه روسیاهی آقاجون نگاهی
از همون نگاها که کردی به حُرّ
دنبال گداها تو خودت میگردی
میگی از هر کی بُریدی از رقیه دل نبُر
عشق حسینه من به دنیا اومدم نوکر اربابم باشم

ببین عرق کردم و خسته شدم اینا همش از علاقم به رقیه ست
هر کسی که سینه زن برا تو آقا تذکره ی کربلاش دست رقیه ست
دست رقیه ست دست رقیه ست دست رقیه ست
میزنی تو سینه ، بی بی جان میبینه
افتخار میکنه به سینه زناش
هر کسی که اسم بی بی رو صدا زد
ضامنش میشه بدون پیش باباش
نَه برای جنت نَه برای حاجت
من فقط به خاطر خودت میخونم
نَه برای مستی برا مِی پرستی
من فقط تو راه عشق توئه که دیوونم
عشق حسینه من به دنیا اومدم نوکر اربابم باشم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش