مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم ذکر جنونم ذکر حسینه فکر و خیالم فکر حسینه

صفرالمظفر 1387
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ذکر جنونم ذکر حسینه فکر و خیالم فکر حسینه

شبای هیئت دل تو دلم نیست آخه این دلم تو بین الحرمینه

مجنونم دل بیقراره بارون اشکام میباره

به کی بگم این دل دیوونه غم داره

تو بگو پس کی سر به ضریحت میذاره

کربلا دردمو میدونی پیر شدم اول جوونی

کربلا بگو آخه تا کِی از غمت منو میسوزونی

حسین وای حسین وای حسین وای

دل رئوفت پر شده از درد ، میدونم از من شدی تو دلسرد

ولی بیرونم نکردی ارباب هر چه دل من دل شمارو خون کرد

حق داری بگی برو از جلوی چشمام

حق داری اگه بگی من تورو نمیخوام

حق داری اگه تو غمهام بذاری تنهام

کربلا خیلی گرفتارم از خودم خیلی گله دارم

کربلا از این بیقرارم حرمت آقامو ندارم

حسین وای حسین وای حسین وای

متن مداحی ذکر جنونم ذکر حسینه فکر و خیالم فکر حسینه جواد مقدم

چی بگم از این دل غمینم اگه بخوام صحنتو ببینم

راهمو نزدیک میکنم ارباب میام و میون هیئتت میشینم

میدونم تموم درد منو میدونی

میدونم خیلی به مجنون میدی نشونی

میدونم از تو بعیده دل بسوزونی

کربلا از همه بریدم ، پر زدم تا به تو رسیدم

کربلا وقتی تورو دیدم مزه ی جنتو چشیدم

حسین وای حسین وای حسین وای

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش