مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی هوا هوای حسین هوای سینه زنی

ماه صفر 87
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

هوا هوای حسین هوای سینه زنی
روم نمیشه که بگم به کربلام ببری منو صدام بزنی
دلم همیشه به شور و شین
میون قلبم عکس حنین
ذکر روزا خواب هر شب من خیابون بین الحرمین
بمیر مادر برات حسین

هوای هوای حسین هوای خون جیگری
هوای بی کسی و لیلا و بی پسری هوای در به دری
از همه بدتر حال رباب
حتی دل دشمنم خرابه
حتی دل دشمنم کبابه
یاد چشای علی میوفته
وقتی میبینه رو نیزه خوابه
بمیر مادر برات حسین

متن مداحی هوا هوای حسین هوای سینه زنی حسین سیب سرخی

در مملکت عشق حسین قاعد عشق است
او شاه شهیدان به حق شاهد عشق است
الحق که حسین فاتح بدر هست و حنین است
الحق پسر فاتح بدر هست و حنین است
بیچاره کسی هست بی عشق حنین است

دلم اسیر دل شاهنشاه پسران
نماز عشق همه به عشق خون خداست به سوی کربلاست
اذان صحن و سرات عشقه
کفتر گنبد طلاتو عشقه
طلوع خورشیدو من نمی خوام
غروب کربلاتو عشقه
بمیر مادر برات حسین
تو روضه هات که میام دلم هوایی میشه
تا از تو دم می زنم
دلم خدایی میشه کربلایی میشه
دلمو حق داد گِلت سرشته
به روی لوح دلم نوشته
حی علی روضة الااباالفضل
مجلس روضش خود بهشته
بمیر مادر برات حسین

نوکر زینب بودمو هستم
تا روز قیامت اصل کارم اینه
بمیر مادر برات حسین

کسی که زیر پاهاش
میلرزه عرش و زمین
فقط یکی اونم
آب آور شه دین
عباس ام بنین
حیدر کرار کربلایی
وزیر شاهنشاه دلایی
ذکر هر روز و شب رقیه
یا ابوفاضل عموی مایی
بمیر مادر برات حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش