مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود روضه جواد مقدم بسوزان هر طریقی میپسندی

امام حسین می فرماید: «پروردگارا! آن که تو را نیافت, چه یافت و آن که تو را یافت, چه از دست داد؟».
(بحار الانوار,ج95 ص 226 ح3)


متن روضه

بسوزان هر طریقی میپسندی

که آتش از تو و خاکستر از من

بکش چون صید و در خونم بغلتان

تماشا کردن از تو پرپر از من

گفتن مسلم چیزی می خوای این دم آخری

گفت اره میشه به من یکم آب بدین تشنه مه

براش ظرف آب آوردن

تا اومد بخوره لبش پاره شده بود

دندونش شکسته بود خون داخل ظرف ریخت

بردن آب را عوض کردن بازم این اتفاق افتاد

دفعه سوم یه نگاه به این آب می کرد

گریه می کرد هی می گفت حسین

آب رو برگردون پس چرا نخوردی

گفت من فهمیدم این جا قرار یه اتفاق هایی بیوفته

ظرف آب رو که جلوی صورتم گرفتم

عکس شش ماهه ابی عبدالله را دیدم

فقط همین یه بار بود تو آب عکس علی اصغر دیدم

اما من یه آقایی هم سراغ دارم کنار نهر علقمه

دستاشو زیر آب برد بالا برد مقابل صورت گرفت

یه وقت صدا زد قربون لبای تشنه ات

علی لای عی لای علی لای علی لای علی لای لای

لبای العطش باشد به نایش

عمو رفته که آب آرد برایش

تو خیمه بچه ها و دستاشون رو بالا آوردن

خدا عمومون کی بر می گرده

بسوزان هر طریقی میپسندی

تماشا کردن از تو پرپر از من

که می گوید به این طفل عطش سوز

عمو آمد ولی کو دست هاش

بسوزان هر طریق میپسندی

تماشا کردن از تو پرپر از من

 

برای دانلود کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش