مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی واسه بنده افتخاره که بگن حسین آقاشه

ماه رمضان 84
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

واسه بنده افتخاره که بگن حسین آقاشه

فکر نمیکنم تو دنیا اربابی مثل تو باشه

دوست دارم همه بفهمن که منم صاحبی دارم

سرمو شربا به عشق کربلا زمین میذارم

کربلا زمین میذارم کربلا زمین میذارم کربلا زمین میذارم

حسین حسین حسین حسین

متن مداحی واسه بنده افتخاره که بگن حسین آقاشه حسین سیب سرخی

آقا جون بذار ببینم چون که من فقط شنیدم

حسین وای حسین وای

حسین وای حسین وای

دوست دارم همه بفهمن که منم صاحبی دارم

سرمو شبا به عشق کربلا زمین میذارم

آقا جون بذار ببینم چون که من فقط شنیدم

دیگه خسته شدم از بس عکس شش گوشه خریدم

کربلا نیام میمیرم زنده موندنم محاله

با تو هستیم حلاله بی تو زندگی حرومه

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش