مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی وحید شکری دهه اول محرم 97

گلچین محرم ۱۳۹۷ از وحید شکری، ۸۴ قطعه، ۶ ساعت و ۱۳ دقیقه و ۹ ثانیه

 

 

شب اول محرم

خدا رو شکر نمردم و بازم دیدم محرم-شور

دلشوره دارم آقاجون یه غصه توی قلبمه-شور

سلام الله علی المظلوم-واحد

شدم شبگرد این شهر و شدم تنهاتر از تنها-واحد

قسم به خالق منان-واحد

کبوترم شوق پر از این قفس دارم-شور

کوفیا نیا سید الغریب-زمینه

هستم زیر لوای مرتضی-شور



شب دوم محرم

باز محرم شد-واحد

ذکر مستی روز و شب زینب-شور

رسیده کاروونی از اقاقی یاس و نیلوفر-واحد

کعبه سیار یکی حیدر کرار یکی-شور

میون سینه زنی کربلا میدی تو-شور

واویلا به کربلا از آفتاب به کربلا-زمینه

هوا هوای کربلا-شور



شب سوم محرم

بابایی سر بذار رو دامن من-زمینه

به نیابت شاه بی کفن-شور

بین همه عشقای دنیا عشق منه بی بی رقیه-شور

تو حرما یه جایی هست-شور

سر تا به پا پا تا سرم نیلی ست بابا-شور

فرمانروای کشور غیرت اباالفضله-شور

کجایی عمو شب غربتم سحر نداره-شور

نمیشه باورم امشب که بابا اومدی پیشم-واحد


یکی یه دونه حسین رقیه-واحد



شب چهارم محرم

از شوری اشک غمت بوده-شور

امیرم می دونم بدم چون به غیرت اسیرم-شور

بارها روی تو را دیدم ولی نشناختم-واحد

به نام نامی علیا مخدره زینب-واحد

ثروت یعنی کرامت زهرا-شور

جان زینب بده فرمان زینب-شور

دختر زهرای اطهری-شور

در کلاس عاشقی قرعه خورد به نام من-زمینه

دم به دم با ذکر تو یا ثارالله مأنوسم-شور



شب پنجم محرم

اذا زلزلت الارض زلزالها-واحد

امیر بی قرین کفیل الزینب-شور

باز نوکر اومده-شور

پناه بده خیلی گرفتارم-شور

رها کن دستمو عمه دل زارم پریشونه-واحد

زخمی شد عمو من تو خیمه ام-زمینه

من عاشق حسنم-شور



شب ششم محرم

اهل ایمان متفق بر اصل ولایتند-شور

آیینه مرد جمل-شور

بدم المظلوم بدم العطشان-واحد

برا جون دادن آمادم مث شیرم حسن زادم-واحد

بسم الله الجمیل-شور

تموم افتخارم اینه سنگ تو رو زدم به سینه-شور

چه خوش قد و بالایی قاسم جان-شور

کعبه سیار زمین-شور

منم ابن الحسن نوه علی قاسمم-زمینه

نبض دلم با پرچم روی گنبدت می زنه-شور



شب هفتم محرم

الحمدالله الذی نوکر ربابم-شور

ای وای که قحط آبه-زمینه

با ذکر یا حسین ثواب می کنم-شور

پرواز می کنم من سفرنامه اربعینم آغاز می کنم-واحد

قرارمون بود واسه تو غم بخورم-شور

قلبمو بی ستاره کردی-شور

کسی حرفامو جز زینب نمی فهمه نمی دونه -احد



شب هشتم محرم

از خیمه چنان شیر نری می آمد-شور

اسمتو می برم حتی سر دارم-شور

انا علی بن حسین بن علی-شور

ای بر صورت نقاب-زمینه

برو ای اشبه الناس به پیغمبر گل لیلا-واحد

به نام علی منم غلام علی-شور

تو رو دوست دارم ای دلبند-شور

حق با علی و مع الحق-واحد

علی سرو رعنای حسین-تک



شب نهم محرم

بوی یاس داره میاد-زمینه

به تو بدهکارم خیلی دوست دارم-شور

دلم از غصه بی تابه علی اصغر نمی خوابه-واحد

زر و خلخال و زیورم را بردند عمو بیا-شور

زندگیم شده رویایی از وقتی تو رو می شناسم-شور

سراسر شورم و احساس-شور

سردار عشق عباس-واحد

سقا دریا محو چشماته-تک

صاحب علم قمر-شور

منم عباس شیر حیدرم-شور

یل سپاه عباس-شور



شب دهم محرم

تنها توی دل گودال-شور

جان دو عالم به فدات مظلوم حسین جان-زمینه

چرا میذاری بار این فراق روی دوش من-واحد

دیگه بسه این دوری انتظار-شور

شافع روز جزا ای همه عشق خدا-شور

شه بی کفن سرت جنجاله-شور

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش