مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمود کریمی هجوم نیزه ها رو دیدم

شب پنجم محرم 1398
هیأت رایة العباس
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

هجوم نیزه ها رو دیدم

صدای ناله تو شنیدم

با بال بسته پر کشیدم
به طرف قتلگاه دویدم

دوون دوون میام

نفس زنون میام

بی رمقم ولی

تا پای جون میام

عمو دووم بیار
زنده بمون میام

عمو منم مثل داداشم

محاله که ازت جدا شم

دارم میام به پات فدا شم

شهید آخر تو باشم

وای داره می بره نفسم
خدا کنه دیر نرسم

نفس زنون به خون تپیده

عطش امونشو بریده

شراره ی نفس نفس هاش

دلمو به خاک و خون کشیده

عمو من اومدم

ببین چه حالی ام

عمو منو ببخش

که دست خالی ام

درد سرت شده

شکسته بالی ام

من اومدم با دست خالی
تا تو به غیرتم ببالی

کسی تو خیمه غیر عمه

نمی دونه تو در چه حالی

وای وای داره می بره نفسم

دیگه شده تنگ قفسم

وای داره می بره نفسم
خدا کنه دیر نرسم

متن مداحی هجوم نیزه ها رو دیدم محمود کریمی

یکی میشم با پیکر تو
نیابت از برادر تو

خدا کنه دووم بیارم

تا دمی که می بره سر تو

چی کار کنم خدا

دستم بشه جدا

می خوام سپر بشم

جلوی نیزه ها

کی می مونه برات

منم بشم فدات

از قلب من خبر نداری
آخه مگه پسر نداری

از رو زمین تنم رو بردار

کی میگه تو سپر نداری

وای داره میبره نفسم

حالا به بابام می رسم

وای داره می بره نفسم
خدا کنه دیر نرسم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش