مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود جواد مقدم اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه

 

حدیث امام حسین ع فرمود: «هر کس حق معبودیت خدا را بهجا آورد, خداوند بیش از حد انتظار و کفایتش به او عطا می کند».
(بحار الانوار, ج 68 ص 184 ح44)

 

متن شعر مداحی

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه
در زدن خونه ی دلم رو جز شما کی میتونه باشه
این همه دل دادم من این همه دل بردی تو
این همه آقایی رو از کجا آوردی تو
آقایی مثل تو تا حالا کی دیده
آقایی که به من عشقشو بخشیده
مثل من و تو مثل ذره و خورشیده
آقام آقام آقام یا اباعبدالله آقام آقام آقام یا اباعبدالله

خوب و بد رو خریدی آقا پس چرا نخری ماها رو
تو بخوای همین شب جمعه کربلا میبری ماها رو
جنتو خواستم صحنت رای منو زد آقا
این همه بوی تربت از کجا اومد آقا
دلای ما سر سفرتون مهمونه
توی آسمون چشم من بارونه
مثل من و تو مثل لیلی و مجنونه
آقام آقام آقام یا اباعبدالله آقام آقام آقام یا اباعبدالله

از منه سمت غلامی از توئه سمت امیری
چون خودت دستمو گرفتی پس خودت جونمو میگیری
نوکرت از لطف تو کی شده محروم آقا
کربلا شاید مردیم از کجا معلوم آقا
مقام حر تو غبطه ی سلمانه
تا همیشه میگم یا حسین جانانه
مثل من و تو مثل نوکر و سلطانه

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات یه دیوونه باشه
در زدن خونه ی دلم رو جز شما کی میتونه باشه
این همه دل دادم من این همه دل بردی تو
این همه آقایی رو از کجا آوردی تو
آقایی مثل تو تا حالا کی دیده
آقایی که به من عشقشو بخشیده
مثل من و تو مثل ذره و خورشیده
دلای ما سر سفرتون مهمونه توی آسمونت چشم من بارونه
مثل من و تو مثل لیلی و مجنونه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش