مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم من خاک محضرتم نوکرتم یه عمر دلدادم

شب اول محرم 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

من خاک محضرتم نوکرتم یه عمر دلدادم
لحظه آخر من یاور من برس به فریادم
مست گوهرشاد توام
از اذل آباد توام
تو هوادار منی و من پر از فریاد توام
غلامتم آقا تو شاه و سلطانی
گره گشایی و مه خراسانی
رضا رضا جانم

متن مداحی من خاک محضرتم نوکرتم یه عمر دلدادم جواد مقدم

می گردم دور ضریح
تا که شبی زائرت باشم
کاش می شد از کرمت تو حرمت یه گوشه ای باشم
صد فرشته با خدمه پاسبان این حرمه
پرچم رو گنبدتو سایه روی سرمه
دخیل جان بستم به پنجره فولاد
زیارت مخصوص دلم حرم می خواد
رضا رضا جانم

شوق دیدار حرم زد به سرم دلم برات تنگه
کاش مهمون تو شبم مگه دلم سنگه
ای حریمت عرش برین قبله گاه اهل یقین
صحن و ایوونت شد بهشت روی زمین
ببین که چشمامون شد از جدایی خیس
یه کربلا آقا برا دلم بنویس
رضا رضا جانم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش