مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم پا روضه هاتم و دلم تو کربلاته

حدیث امام رضا ع: از اخلاق پيامبران، نظافت و پاكيزگى است.


مشهد نظام گسستنی است
عشق به دلت از رضای عاشقی است
مادر غریب و تو حرمت به کجا رفت
نگویی حرمت از دل من مادرت رفت




متن شعر مداحی

پا روضه هاتم و دلم تو کربلاته

مرغ دلم به روی گنبد طلاته

دوباره به سرم زده بیام حرم

بیا و رحمی کن حسین به چشمای ترم

بذار بیام به کربلا شهنشه کرم

حسین آرام جانم حسین روح و روانم

به کی بگم تنگه دلم یا اَیُّهاالناس

برا ضریح خوشگل و بلند عباس

دلم پر از غمه اسیر ماتمه

هر چقدر از خوشگلی آقام بگم کمه

ارمنیا بهش میگن مسیح علقمه

عباس ماه شب تار عباس میر و علمدار

وقتی که دورم من از اون حریم و گنبد

میرم زیارت رضا امیر مشهد

سری پر از هوا به عشق نینوا

برات مو میگیرم از آقام امام رضا

به حد چشم بهم زدن میام به کربلا

حرم ذکر لب من حرم خواب شب من

حسین سالار زینب حسین سالار زینب




برای دانلود کلیک کنید



مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش