مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمود کریمی من کیم حر گنه کار ابا عبدالله

شب چهارم محرم 1398
هیأت رایة العباس
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

من کیم حر گنه کار ابا عبدالله

شده ام سخت گرفتار اباعبدالله

رهبر و سید و مولای همه توابین

چهره بنهاده به دیوار اباعبدالله

جان به کف راهی بازار محبت شده ام

گشتم امروز خریدار اباعبدالله

پیش از آنی که خدا خلق کند آدم را

نام من بود به تومار اباعبدالله

دست و دل از سر و سرداری لشگر شستم

تا شدم بنده دربار اباعبدالله

متن مداحی من کیم حر گنه کار ابا عبد الله محمود کریمی

او مرا یار شد و رخصت جانبازی داد

من کیم تا که شوم یار اباعبدالله

میشوم آب ز شرم دو لب عطشانش

چشمم افتد چو به رخسار اباعبدالله

آمدم بوسه به پای علی اکبر بزنم

شوم از زمره ی انصار اباعبدالله

یوسف فاطمه با یک نگهش عفوم کرد

که بود لطف و کرم کار اباعبدالله

میثما آرزوی هر دو جهان گر خواهی

باش خاک ره زوار اباعبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش