مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم سر کنم با چای روضه لبمو تر کنم

شب هفتم محرم 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

سر کنم با چای روضه لبمو تر کنم

میخوام همه عالمو خبر کنم

محاله به پای تو ضرر کنم

سر کنم سر کنم

سر کنم میخوام به کربلا یه سفر کنم

تو حرمت شبمو سحر کنم

فقط به ضریح تو نظر کنم

سر کنم سر کنم

منو میکشه حسین جان غم عشق تو به قرآن

چه کنم با غم دوریت تو عراقی و من ایران

انشاالله که امسال اربعین عازمم

حرم لازمم آقا حرم لازمم

حبیبی حسین مولا حبیبی حسین

متن مداحی سر کنم با چای روضه لبمو تر کنم جواد مقدم

دلخوشم به اسم تو که میده آرامشم

طعم شیرین عشقتو میچشم

ای کاش میشد رسول ترکت بشم

دلخوشم دلخوشم

دلخوشم منت نوکری تونو میکشم

نیاد روزی که از تو جدا بشم

آقا تورو خدا نزن حرفشم

دلخوشم دلخوشم

به دلم غم تو دارم به لبم دم تو دارم

یه تعصب عجیبی روی پرچم تو دارم

غلام تو و ماه بنی هاشمم

حرم لازمم آقا حرم لازمم

حبیبی حسین مولا حبیبی حسین

دم حسین برای تو سینه میزنم حسین

پیرهن مشکیمه کفنم حسین

کرب و بلای تو وطنم حسین

دم حسین دم حسین

دم حسین ای آبرو دار دو عالم حسین

به اسم اعظم تو قسم حسین

به عشق تو میزنه قلبم حسین

دم حسین دم حسین

رحمت خدا به اونکه پای عشق تو هلاکه

هر کسی یه یا حسین ولی حالا زیر خاکه

به یاد دم حاج اکبر ناظمم

حرم لازمم آقا حرم لازمم

حبیبی حسین مولا حبیبی حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش