مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم میون این همه مردم منو نوکر خطابم کن

شام غریبان 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

میون این همه مردم منو نوکر خطابم کن

قول میدم خوب بشم آقا این دفعه انتخابم کن

به تو از مادرم بیشتر حتی وابسته ام آقا

از همه دل بریدم من از خودم خسته ام آقا

پای علم تو قد کشیدم

من مزه ی غمتو چشیدم

من آقایی مثه تو ندیدم

من دوست دارم دوست دارم

خادم توام و روضه هاتم من

تو نعم الامیری گداتم من

یه تنه به خدا فداتم من

دوست دارم دوست دارم

یا ثارالله وابن ثاره

متن مداحی میون این همه مردم منو نوکر خطابم کن جواد مقدم

میگیرم سمت تو بالا دوتا دستی که شد خالی

هرچی خیره بریز واسم تو خودت احسن الحالی

حال این نوکرا با تو به خدا روبراه میشه

چی میشه اربعین بازم برسم پای شش گوشه

این سینه زنی چراغ امیده

به دل ما همیشه تابیده

حرم شما راه توحیده

حسین جانم حسین جانم

باز خود خدا واست عزاداره

فاطمه نوکراتو دوست داره

روزی همه با علمداره علمداره

یا ثارالله وابن ثاره

نمیرم دیگه هر جایی به خدا غیر بام تو

یعنی دنیا امون میده که بشم پیرغلام تو

سپری میشه عمر من پای منبر پای روضه

خدا اونی که این راهو داده یادم بیامرزه

از بچگی آقا بهت بدهکارم

چه خوبه که فقط تورو دارم

با دعای تو جور میشه کارم

دوست دارم دوست دارم

از تو میخوام اینو نوکرت باشم

خادم تو و دخترت باشم

یعنی میشه تو لشکرت باشم

دوست دارم دوست دارم

یا ثارالله وابن ثاره

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش