مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم آقا به سرم بذار منت

شب 27 صفرالمظفر 1396
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

آقا به سرم بذار منت

آقا اگه نمیشه زحمت

دردم آقاجون غذا حضرتیه

آقا نذار بمونه حسرت

آقا بذار بیام زیارت

میگن کربلا آخه دعوتیه

این همه گدا داری یک بار نگاه منه بد کن

میام با رفیقام امسال از مرز منو یجور رد کن

ارباب ارباب تو هواته سرم

ارباب ارباب بیا و زِ کرم

ارباب ارباب ببرم تا حرم

ارباب ارباب یا حسین یا حسین

متن مداحی آقا به سرم بذار منت جواد مقدم

آقا با تو خوشه خیالم

آقا خاک پای سه سالم

آقا من که گدای هر شبیَم

آقا جزو سینه زناتم

آقا راضی به رضاتم

من هم مثل رقیه زینبیم

من که پا شدم هر بار وقتی که به زمین خوردم

یا که اسم اباالفضل یا اسم پدرتو بردم

ارباب ارباب وقتی خیسه چشام

ارباب ارباب یا میگیره صدام

ارباب ارباب تورو فقط میخوام

ارباب ارباب یا حسین یا حسین

آقا بده حق فقیرو

آقا منو بغل بگیرو

آقا بدیامو نزن تو به روم

آقا نوکرت خوبه ذاتش

آقا حرم و خاطراتش

آقا شدی یه بغضی توی گلوم

این شعرو قبولش کن آقا کمه سواد من

گفتم اینو شاید بعد مرگم باشی به یاد من

ارباب ارباب به تو بنده نفس

ارباب ارباب تورو میخوام و بس

ارباب ارباب هنوز امیدی هس

ارباب ارباب یا حسین یا حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش