مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی راه چاره برام نموند نامه نوشتم پشیمونم

شب دوم محرم ۱۳۹۵
هیئت مکتب الحسین (ع)
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

راه چاره برام نموند نامه نوشتم پشیمونم

کاش میگفتم نیای ولی

شمشیر میخرن سر نیزه و تیر میخرن کجا داری میای

بازار شلوغه همه حرفا دروغه چرا داری میای

دیگه دیره و تو هم تو راهیی

وای من چه بی سپاهی چی میاد سرت آقا

شده غصه سفیرت آقا آخر مسیرت آقا میرسه به کربلا

کوفه نیا آقام آقام

ترسم اینه که سهم تو سنگای تیز و دشنه باشه

ترسم اینه که آخرش حنجرت آقا تشنه باشه

من زار میزنم با نفسام جار میزنم تو رو خدا نیا

نیرنگ میزنن به حرمت سنگ میزنن تو رو خدا نیا

دعا میکنم برای زینب

خیس نشه چشای زینب اشک من مگه کمه

خدا رحم کنه نیاد سه ساله رحم کمه به اه و ناله تازه اول غمه

کوفه نیا آقام آقام

کوچه گردم ولی فقط مونده نگام به در بسته

سرگرمی جماعت خنده به حال دل خسته

من حیرونم و تو کوچه ها گریونم و خدا بخیر کنه

لبهام پاره شد صحبتی از گوشواره شد خدا بخیر کنه

همه غصمه تو رو ندیدم اخرین سلام و میدم ارزومه دیدنت

بوی خون میاد چه بی گناهی وای من تو قتلگاهی می برن سر از تنت

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش