مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم گنبدت از دور تماشاییه

شب اربعین حسینی 1395
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه  شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

گنبدت از دور تماشاییه این شبا کربلا چه غوغاییه

نمی دونم چه سریه آقا جون هر کی میاد میگه عجب جاییه

این شبا کار من فقط زاریه کربلا جای هر کی دوست داریه

همه دارن میان زیارت ولی منو نبردی آخه چه کاریه

چه کاریه بندازی رومو زمین بدون که دیوونتم آقا همین

چیز زیادی من نخواستم آقا منم دلم می خواد بیام اربعین

حسین امون از شبای جدایی

حسین نذاشتی بشم کربلایی

حسین حسین جان حسین جان حسین جان

باور کن این حرفمو آقای من دروغکی نبوده اشکای من

خوش باشی آقا با همه ی زائرا خالی نمی مونه آقا جای من

منو نخواستی خوب چه اصراریه اینم خودش یه جور گرفتاریه

تو که می بینی روزگار منو نخواستی ما رو آقا چه کاریه

چه کاریه حالمو آقا ببین رسوا نکن منو تو بیشتر از این

میرم به مادرت میگم یا حسین منم دلم می خواد بیام اربعین

حسین بیا و بخر آبرومو

حسین ببین بغض توی گلومو

حسین حسین جان حسین جان حسین جان

فکر زیارت تو توی سرم یادش بخیر شلوغی های حرم

یادش بخیر پیاده تا کربلا می میرم امسال اگه آقا نرم

می دونم حرفام همه تکراریه قاتل من دوری اجباریه

همه رفیقامون میرن کربلا تنها می مونیم آخه چه کاریه

چه کاریه آقا منِ کمترین نیام تو صحن یل ام البنین

خدا خودش شاهده یا اباالفضل منم دلم می خواد بیام اربعین

حسین دلم گیر صحن و سراته

حسین همه حاجتم کربلاته

حسین حسین جان حسین جان حسین جان

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش