مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی سینه زنیامو بذار کنار برا شب اول قبر من

شب اربعین حسینی 1390
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

سینه زنیامو بذار کنار برا شب اول قبر من

سوز ناله هامو بذار کنار برا شب اول قبر من

پیرهن سیامو بذار کنار برا شب اول قبر من

تو لحظه های آخرم بیا به من سری بزن

به سینه ی کبود من تو مهر نوکری بزن

ما حلقه به گوشان این خیمه و درگاهیم

ما مزد عزاداری از فاطمه می خواهیم

چشای پر آبو بذار کنار برا شب اول قبر من

این حال خرابو بذار کنار برا شب اول قبر من

گریه به اربابو بذار کنار برا شب اول قبر من

این نفس خستمو‌ بذار کنار برا شب اول قبر من

این دل شکستمو بذار کنار برا شب اول قبر من

پای تو نشستمو بذار کنار برا شب اول قبر من

شال سیامو آقا بذار کنار برا شب اول قبر من

ندارم هیچ کسی رو من خدا می دونه غیر تو

تمامی امیدمه فقط دعای خیر تو

تا ذکر حسین باشد آماده و همراهیم

ما مزد عزاداری از فاطمه می خواهیم

این ادای دین رو بذار کنار برا شب اول قبر من

همه شور و شین رو بذار کنار برا شب اول قبر من

این حسین حسین رو بذار کنار برا شب اول قبر من

برا تو می خونمو‌ بذار کنار برا شب اول قبر من

چشم پر خونمو‌‌ بدار کنار برا شب اول قبر من

این حال محزونمو بذار کنار برا شب اول قبر من

نذار بمونه رو دلم حسرت دیدار حرم

به هر دری زدم نشد چه جوری کربلا برم

حسین آه آه آه

حسین ای بی کفن

راضی شدی انگشترت را ساربان برد

عمامه و پیراهنت را این و آن برد

حسین آه آه آه

تا خود حشر بر سنان لعنت

او‌ فرو‌‌ کرده نیزه بر دهنت

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش