مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 210 مشاهده
  • دسته بندی : شعر ,

متن سنگین عشق و عاشقی | جملات فاز سنگین شکست عشقی

غبار توی ذهن‎

من قاتلم قاتل حرفام
من سایه ام سایه چشمام
در تاریکی هستم
من غبار توی ذهنم
من کشتم تا هر چه بود
پس مشکوک به حرفات
الان دیر باران
من سکوتم
بُریدم هر چه هست
هر خطی خط پایان
هر مکثی خط حرفام
من حرفم فقط با تو
اما سایه، سایه چشمام
من کِشیدم مثل آسفالت
درد
رنج
منت چشمات
من ساده ام ساده حرفات
اما آزاد مثل ماهی دریا
تو سایه، سایه شب هام
اما رفت مثل آدم
تو آدم، دنبال هرزه
من هرزه، هرزه چشمات
تو خط پایان
من عقب تر از حرفات
هر برگی توی باران
خیس مثل چشمام
من چشمم مثل حرفات
خون گرفته توی قلب آزاد
این پاییز آخر داستان
هیچ اشکی بعد حرفات
من جلوتر از چشمات
این داستان
داستان آشناست
مثل شهر آسفالت
تو کشیدی مثل پاهات
این آدم، آدم فرداست
من سایه، سایه آدم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش