مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم گره هایی که وا شده با دستت

شب دوم محرم 1396
هیئت غریب مدینه امیرکلا
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

گره هایی که وا شده با دستت خبر از معدن کرامت میده

یه عمر نوکرت بودم تو محشر این در و دیوار شهادت میده

تو اوج تنهایی به قلب نوکر ذکر اباالفضل شهامت میده

گریه برا حضرت زینب کردم این در و دیوار شهادت میده

به نام خداوند توبه پذیر خدای علی کل شیءٍ قدیر

منم عضوی از لشکر فاطمه امیری حسینٌ و نعم الأمیر

امیری حسین و نعم الامیر

گریه و روضه و قرآن و سینه زنی طعم عبادت میده

سینه زدم برات آقا هر هفته این در و دیوار شهادت میده

دعا کن آقا نرم از این خونه دعای تو بوی اجابت میده

من اومدم روز قیامت آقا این در و دیوار شهادت میده

به نام خداوند توبه پذیر خداوند روزی ده دست گیر

همانا که لا عشق الا حسین امیری حسین و نعم الامیر

امیری حسین و نعم الامیر امیری حسین و نعم الامیر

من اعتقاد قلبمه از آقا هر چی بخواهی در نهایت میده

من از تو آقاجون خودت رو خواستم این در و دیوار شهادت میده

شیعه ی واقعی خدا میدونه زندگیشو پای ولایت میده

حسین میگیم و میریم از این دنیا این در و دیوار شهادت میده

به نام خداوند توبه پذیر خداوند به کل شیءٍ خبیر

بمونه همین جملمون یادگار امیری حسین و نعم الامیر

امیری حسین و نعم الامیر امیری حسین و نعم الامیر

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش