مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم همیشه بین الحرمینی بودم

شب دوم فاطمیه دوم 1396
هیئت بین الحرمین تهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

همیشه بین الحرمینی بودم

همیشه بین الحرمینی هستم

یجوری میخوام به همه ثابت شِه

که من فقط امام حسینی هستم

منم اون سائل فقیری که به نگاهت همیشه محتاجم

میکنه خاک تربتت مستم حرمت میبَره به معراجم

شد شامل حال من لطف اباعبدالله

خورده گره زلفم با زلف اباعبدالله

مولا اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

از رگ گردنم به من نزدیک تر

فقط تویی تویی دای دردم

من قائلم به اینکه بعد از مردن

دوباره باز پیش تو برمیگردم

منم اون عاشق اسیری که مادر تو بهش نظر کرده

حال و روزم رو اونی میدونه که یه بار کربلا سفر کرده

خورده رو پیشونیم مُهر اباعبدالله

ما تا ابد میگردیم دور اباعبدالله

مولا اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

اینکه محبتت تو دلهامونه

یعنی خدا به ما محبت کرده

تک تک این سینه زنارو اینجا

مادر تو فاطمه دعوت کرده

منم اون بنده ی حقیری که در این خونه آبرو دارم

دوس دارم وقتی مُردنم باشی من فقط اینو آرزو دارم

روی لبامون ذکر خیر اباعبدالله

ارباب ما هیچکس نیست غیر اباعبدالله

مولا اباعبدالله اباعبدالله اباعبدالله

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش