مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم بی تو پاییزی و سرد

شب اول فاطمیه اول
یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه واحد

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

بی تو پاییزی و سرد
حال روز این دقایق
اگه دلدار نبینه
بهتر بمیره عاشق
گاهی بارونی چشمام
گاهی غرق التماسم
کجا دنبال تو باشم
به کجا باشه حواسم
حتی واسه ی یه لحظه
بیا بشکنیم سکوت
نکنه منو نمی خوای
که نشون نمیدی رو تو
سر راهت گل میریزم
تو برا من همه چیزی
اینو از دل میگم ارباب
به خدا خیلی عزیزی
آقاجونم آقاجونم آقاجونم مهربونم

منو مثل همه خوبات
یه نظر فقط نگاه کن
داره دنیا مکافات
گره ی کورم وا کن
من همونم که می گفتم
شدم از همه فراری
که به جز شما ندارم
به خدا یاورو یار
خوب میدونم با گناهم
دلتو خیلی شکست
تو منو رها نکردی
من خودم راهمو بستم
قدر تو من ندونستم
دلخوری ازم میدونی
حالا اما پشیمونم
آقاجون دردت به جونم
سر راهت گل میریزم
تو برا من همه چیزی
اینو از دل میگم ارباب
به خدا خیلی عزیزی
آقاجونم آقاجونم آقاجونم مهربونم

آقاجون سرت سلامت
زر پروری به مولا
میان خوبای عالم تو فقط سری به مولا
مهربونی و رئوفی
با مرام با وفایی
این سه شنبه یا که جمعه
آقاجونم کی میایی
گاهی بارونی چشمام
گاهی غرق التماسم
کجا دنبال تو باشم
به کجا باشه حواسم
بی تو پاییزی و سرد
حال روز این دقایق
اگه دلدار نبینه
بهتر بمیره عاشق
آقاجون نباشه روزی
که بهم محل نزاری
نکنه یه وقتی آقا
تو مرا به جا نیاری
سر راهت گل میریزم
تو برا من همه چیزی
اینو از دل میگم آقا
به خدا خیلی عزیزی
آقاجونم آقاجونم آقاجونم مهربونم

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش