مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی محمود کریمی نذر غمای تو آقا سر و تنم

شب سوم فاطمیه اول 1398
هیئت رایة العباس (ع)
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

نذر غمای تو آقا سر و تنم
با اذن مادرت
من سينه ميزنم
تا بين روضت رسيدم من
بجز عنايت نديدم من
با خواهرت روضه ميخونم
به سمت گودال دويدم من
به سمت گودال از خیمه دویدم من
شمر جلوتر بود دیر رسیدم من
سرتو دعوا بود ناله کشیدم
سرتو بردن
جونم رو از قديم
نذر تو كردمو
ميدوني از غمت
من روضه گردمو

هميشه تو روبه روم بودي
تو روضه ها آرزوم بودي
چرا غريب گيرت آوردن
برات بميرم مظلوم بودي

يا اباعبدالله مظلوم بودي و از آب فرات محروم بودی و
قلبت می تپید زنده بودی و
زينب داره ميگه
اي تشنه ي فرات
جونم به لب رسيد
از خشكيه لبات

لباستو از تنت كندن
ميانو دستامو ميبندن
تو رفتي و يه عده نامرد
به گريه هام دارن ميخندن

گريه هامو ميبينن ولي هربار ميخندن
ته گودال شلوغ دارن انگار می خندن
دارم از دور می بینم که تو را دوره کردن
با سر نیزه میزد
ای حسینم ای حسینم

برچسب ها

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش