مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حسین سیب سرخی نام تو نقل دهنم

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

نام تو نقل دهنم و رمز دوام سخنم و
وقف تو شد جان و تنم و شال عزایت کفنم و
.
کرببلایت وطنم ، فخرمه سینه زنم و
حرمت شده کعبه ی من حاجی شش گوشه منم
.
یا اباالاحرار ؛ ثارالله سیدالابرار
عشق بی همتا ثارالله قبله ی دنیا
.
دلم از حرمت به وطن نرود
که هوای تو از سر من نرود
.
ز نگاه تو من به خدا برسم
شب جمعه به کرببلا برسم
.
یا اباالاحرار ؛ ثارالله سیدالابرار
عشق بی همتا ثارالله قبله ی دنیا
.
زائر و مهمان توام و دست به دامان توام و
ریزه خور خوان توام و گوش به فرمان توام و
.
من که مسلمان توام بی سر و سامان توام
تو امیری و من هم از آن خیل محبان توام
.
شاه و سلطانم اربابم ای حسین جانم
سرنوشت من ای صحن تو بهشت من
.
سید و سرور علیه شیر دلاور علیه و
فاتح خیبر علیه و صاحب منبر علیه و
.
اول و آخر علیه نفس پیمبر علیه
اگه فاطمه کوثره پس ساقی کوثر علیه
.
نام تو مولا نقش انگشتر زهرا
جان به کف داریم ؛ در سر شور نجف داریم
.
حیدر کرار تویی و مخزن الاسرار تویی و
قاتل کفار تویی و کعبه ی سیّار تویی و
.
تیغ شرربار تویی ، فاتح پیکار تویی
پدر یل کرببلا عشق علمدار تویی
.
بت شکن حیدر ، مولا اباالحسن حیدر
بر همه غالب علی بن ابیطالب
.
لافتی الّا مولا علی ولی الله
شاه مردانی تو مرز کفر و ایمانی
.
همه دم همه جا من و فکر علی
که عبادت من شده ذکر علی
.
تویی صوم و زکات و نماز و دعا
توی رمز ورود بهشت خدا

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش