مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم السلام محرم الحرام السلام دلیل گریه هام

شب چهارم محرم 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه زمینه

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

السلام محرم الحرام السلام دلیل گریه هام

السلام به ساحت حسین السلام به شاه تشنه کام

سلام غم حسین محرم حسین

سلام من به بیرق و به پرچم حسین

سلام تب حسین به زینب حسین

سلام من به روضه های هر شب حسین

کاش میشد جنونمو به مادرت نشون بدم

کاش میشد که این محرمی برا تو جون بدم

زنده ام به موج پرچمت فدای اشک و ماتمت

اَصن یجور دیگه ست آقا شبا و روزای محرمت

کلنا اصحاب الحسین کل خیر فی باب الحسین

متن مداحی السلام محرم الحرام السلام دلیل گریه هام جواد مقدم

السلام به عون و جعفرت السلام به جون و اکبرت

رو منم میشه حساب کنی اومدم بشم فدا سرت

سلام به عابست به یار و مونست

سلام من به مسلم و حبیب مخلصت

سلام به لاله ها به طفل خیمه ها

سلام من به زینب و همه مخدرات

کاش میشد آقا منم مثه تو بی کفن بودم

کاش تو کربلا غلام اولاد حسن بودم

کاش شبیه شوذبت حسین باشم تو مکتبت حسین

مدافع حرم بشم شبیه جندبت حسین

کلنا اصحاب الحسین کل خیر فی باب الحسین

کربلا جریزه ی جنون کربلا جدال اشک و خون

کربلا زمین پر بلا کربلا دیار لاله گون

سلام زمین غم کتیبه و علم

سلام به پرچمای سرخ و مشکی حرم

سلام به شور و شین به مقطوع الیدین

سلام من به گنبد و مذبح حسین

کاش همیشه زیر دِین شاه محترم باشه

کاش میشد شبای جمعه زائر حرم باشم

کاش به وقت مردنم حسین سیات باشه تنم حسین

اگه بیارن اسمتو به سینه میزنم حسین

کلنا اصحاب الحسین کل خیر فی باب الحسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش