مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

شعر عاشقانه زیبا برای تنهایی با دلبر

چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398
  • نویسنده :
  • بازدید : 122 مشاهده
  • دسته بندی : شعر ,

شعر عاشقانه زیبا برای تنهایی با دلبر

 

عشق یعنی تنهایی من‎

عشق یعنی فرهاد و شیرین
یا
لیلی و مجنون
عشق، من و تنهایی داریم
عشق یعنی دیوار خانه با غزل چشمانت خاطره دارد
من به آزار دیدار ها خستم
گرچه معنی تو بیگانه داند
من تو را با باران و ترانه دارم
نهان شد خاطرات ما در شکسته ترین جام دنیا
گذر کن و ببین عاشق چشمانت بهت شبانه دارد
وقتی خیابانی را تنها قدم می شمارم
وقتی لحظه ای خیال عاشقانه دارم
یکی نیست روی زخم قلبم آتیش بکشد
قلب من گریه بی اختیار می خواهد
وقتی سبک موهایت را به خاطر آورم
یک ترنم تو بی اختیار چشمانم را می زند
همان وقت که تو خندیدی به من تنها نگاه کردم
چنین نیست گناهم بخشیده باشی
من خود غزل خوان شدم
ترسیم کن به خیالت یک روز دولت ما با کوچه تنها و زلف پریشانت عریان شود

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش